MIKIO NARUSE
Though young, shamisen player Tsuruhachi and ballad singer Tsurujiro set themselves up as a highly successful duo. But the end of each show triggers off bickering about each other's performances and they finally split up. One of the couple's patrons, Matsuzaki, tries to get them back together again and eventually marries Tsuruhachi.