MIKIO NARUSE
Tomioka assures his mistress, Yukiko, that he's going to get a divorce from his wife. However, not only does he fail to keep his word, but he refuses to have anything to do with her when she becomes pregnant, preferring to find himself another lover in the young Osei. In spite of this terrible humiliation, Yukiko follows the newly widowed Tomioka to his new job on a far-off jungle-covered island where she soon falls ill.