MIKIO NARUSE
The adopted son of reputable actor Genzaburo Onchi, Kitahachi, is called upon to take his father's place when the latter retires. On tour, Kitahachi goes to the residence of the legendary actor, Sozan, where he mistakes his beautiful daughter, Osode, for a concubine. Kitahachi insults Sozan and he, humiliated, commits suicide.