MIKIO NARUSE
Kimiko and Kunie are two sisters with very different natures. Their mother is dead and their father wants to bring the woman who has been his mistress for years home to live. Kunie is on her father's side, partly because she doesn't think her mother was caring enough; but Kimiko puts all her strength into opposing the idea.