MIKIO NARUSE
Tokyo businessman's son Shuichi lives in his parent's house with his wife Kikuko. His father, Shingo, is an executive of the company for which he works, and they set out together every morning; but while Shingo comes straight home every evening and Kikuko patiently goes about her household chores, Shuichi heads off to have fun with his war widow mistress.