MIKIO NARUSE
Abandoned by her husband Mizuhara, young Omitsu works in a bar to bring up her son, Ayabo. However Mizuhara reappears, declaring that he's turned over a new leaf, that he'll find a job and that she'll soon be able to stop working. But Ayabo is hit by a car and Omitsu realises that there's nothing for it but to continue working as a barmaid to pay the bills. Mizuhara tries to rob a safe, but is caught by the police with a tragical ending.