In this contemporary immorality tale, your life is what you make it. An afternoon brunch with another couple? No better time to make a play for your best friend's wife. Vigorous sex with your lover? A perfect place to voice your contempt. Drinks in a quiet cafe? An irresistible opportunity to emotionally eviscerate someone close to you. A trip with your partner to a chain drugstore? Hash out your sexual differences in Aisle 6. Words are the ultimate weapons. Only the most cunning and remorseless of your friends and neighbors survive. Welcome to the 90s.