An old house in the centre of Rome - a refuge for two lonely people. He's English, middle-aged, withdrawn and eccentric, while she's a young African woman in her early 20's, burdened with worries and hopes. Kinsky hides behind his piano, with music as his only companion. Shandurai comes from far away and finds refuge in Kinsky's house - which she cleans in exchange for a room. Their lives interlink in a game of attractions and refusals, of secrets and allusions, appearance and truth, doubt and certainty. An old house, a man, a woman, and a piano. And through the window, a glimpse of a stormy springtime at the end of the century.