On the verge of marrying Laura, the lovely, but tense girl of his dreams, Kyle Fisher is treated by his friends to a stag night he'll certainly never forget when murder turns up at the door of what began as a wild boys' night out in Las Vegas. Despite the mess, the wedding has to go ahead as planned; but not everyone can keep a secret, and especially not when it's such a whopper.