Clementine, affectionately known as Clim, has been in love with François (Baby) ever since she can remember, and the two of them are bent on tying the knot in spite of the fact that they're both still in their mid-teens; but a rape accusation, not helped by the fact that he is black, puts the man she loves behind bars. While Baby's father would tear down the prison stone by stone to free his son; his wife believes his salvation lies with God. Although Clim's family has done its best to help the boy by finding him a good lawyer and paying his fees, the woman who has accused Baby of rape has scarpered, and the two lovebirds have nothing better to do but wait, while their difficulties bring them closer and the pregnancy Clim announces on one of her visits to the jail advances.