Detective Rick Santoro joins his old friend, Kevin Dunne, who works with the U.S, Secretary, at a heavyweight boxing match. When Dunne's back is turned, the secretary is assassinated and the 14,000 fight fans become suspects, possible accomplices and witnesses. Seeking to salvage his friend's career, Rick joins forces with Dunne to untangle the events preceding the assassination. Battling time and with limited manpower, Rick seeks answers from three witnesses: Julia, a mysterious woman who spoke to the Secretary just before he was shot and then disappeared into the crowd; Lincoln Tyler, the heavyweight champion who lost the fight; and Dunne himself, who was suspiciously drawn away from his post moments before the shots rang out.