Hip English PR executive, Helen appears to have her life in reasonable order with an exciting job and the companionship of Gerry, the struggling novelist boyfriend with whom she lives. However, unexpectedly fired by her boss, Helen returns home earlier than usual, causing her life to take a strange turn. Trouble compounds trouble as she is mugged and taken to hospital. But what if Helen had made that train? If so, she would have sat next to a charming stranger and would have made it home just in time to find the philandering Gerry still in bed with his ex-girlfriend.