King Arthur and his faithful squire Patsy travel around England hiring knights who want to join the court of Camelot. Instead of riding on horseback, Arthur skips along, while his squire raps two halves of a coconut shell together to make the noise of his steed. With two such preposterous characters, it's not surprising that the search for the Holy Grail goes from one strange adventure to another.