The Crimson Permanent Assurance's old-timers work in abysmal conditions under the watchful eye of a group of young executives who have just taken over the company. When the newly arrived upstart yuppies sack an elderly accountant, all hell breaks out and the building sets sail like a pirate ship to conquer the tempestuous financial briny.