Terry Gilliam
Christmas Card is a jaunty succession of Christmas card characters. Beware of Elephants strings together a series of strange situations based on an elephant failling on top of a person. The Miracle of Flight tells the tale of man's successive failures at trying to fly. The first two animations were part of the TV series Do Not Adjust Your Set (1968-69), while the latter belongs to The Marty Feldman Comedy Machine (1971).