Ted Stroehman put the shackles on his life the very day he was supposed to hit the stars. Invited by the darling of his school chum's dreams, Mary Jensen, to be her partner at the graduation ball, an unfortunate incident with his trouser fly had messed the whole thing up. Thirteen years later, it still hurts to think about it. His obsession with the girl leads him to hire crooked sleuth Pat Healy to find out what she's doing these days. Although the investigator's feedback describes her as a fat, crippled, mother-of-four, nothing could actually be further from the truth - it's just that Healy has decided he wants her for himself. But he's not exactly what you could call alone in his desire. No doubt about it, there's definitely "something" about Mary.