The three well-off Jordan family sisters are still trying to find their bliss. At 30, Joy still hasn't found Mr. Right, making her married sister Trish secretly despair that Joy won't "have it all" the way she does, while the best-selling author, Helen, is set on the tracks of a terrible angst. Meanwhile, their parents are discovering that the Golden Years aren't what they're chalked up to be: Mona is on the point of getting a divorce and Lenny is partial to the idea of dying. Then of course, there's Trish's repressed psychiatrist husband, Helen's strange neighbour, and the Russian cabbie who singlemindedly pursues the American dream while he follows Joy's classes for adults. But an out-of-the-blue phonecall changes everything.