With nothing to her name but a rucksack and a spirited attitude to life, 20-year-old Isa lives hand-to-mouth, town-to-town, until she arrives in Lille where she encounters the equally insouciant Marie and a shared liking for solitude - although not for quite the same reasons. Marie is a standoffish and hypersensitive girl with a rebellious approach to her working-class background.