Bobby is the victim of a childhood road accident which has left him braindamaged. His mother's death leaves him at the mercy of his stepfather Bernard De Winter, who takes advantage of Bobby's mental state to gain control of the family business and systematically terrorises the boy with threats of a future in a mental institution if he doesn't sign away his inheritance. Escaping from his stepfather, Bobby encounters the eccentric Mr. Summers, who buries the animals that are killed on the road. Summers' patient guidance helps Bobby to discover himself and the world. Faced with the prospect of De Winter tracking them down, Summers concludes that it's time to confront him.