Monica is only 13 and already a rebel. She has created a world of her own in the street and pluckily fights to hold on to the little she has: her girlfriends, all kids like her, her drug-dealer boyfriend, her dignity and her pride. She makes concessions to no-one. On Christmas Eve, as on any other night, she is selling roses to make a living and indulge in her boyfriend's dream, but life once again brings her face to face with loneliness, drugs and death. Monica embodies the hidden face of a merciless city, Medellín, a city like any other where street children who have no place in this world fritter away the futile days of their lives.