Carrying 42 grams of heroin and a deadly secret, Ossy tracks down his childhood pal Jimmy, with whom he spent several years in Bangkok getting high on women, whisky and cocaine. Now married with a steady job, Jimmy will do anything to hide his past and throws Ossy out. Ossy swears revenge, even if it means destroying Jimmy, his family and himself.