Gary struggles to stay alive on the streets of contemporary New York City where he weaves his way through a world of porn stars and telephone sex operators. But things change when he meets the sexy and charismatic porn actor, Valentino, for whom he feels an instant, powerful and mutual attraction. In fact, things would be fine if it wasn't for Valentino's ever present girlfriend, a waitress named Mary Carmen, who soon realises that her boyfriend's heart doesn't belong to her. The ensuing battle for Valentino's affections has the two of them at constant loggerheads, until the object of their shared desire becomes sick with AIDS and they have to put their differences aside in order to care for him.