Both jobless, Kai and his sort-of girlfriend Jiajia steal the occasional car and sell it to Kai's fence friend, K-boy. But before they can pass on a white Honda Integra they find unlocked in a car park, they learn it was stolen from its original owner and used as the getaway vehicle in a gangland killing. Not only that, but its owner is offering a substantial reward for its return. Kai gets in touch with Hua Ge, the cool hitman who first stole the car and carried out the murder on behalf of his elderly boss, Xu. Impressed, Hua Ge puts Kai on the payroll of the powerful Xu, while Jiajia more or less disappears from his life as he learns the codes and manners befitting of his new position.