It's a lovely day for a Hawaiian wedding. Policeman Ray and his native Hawaiian girlfriend, Jenny, are deeply in love, but their's is not to be when tragedy rears its ugly head. Stopping off on the way to the altar, Ray's run-in with the notorious Lono gang becomes a raging gun battle that eventually engulfs the whole wedding party in a bloody crossfire, leaving Jenny dead in its wake. The wounded groom's desire for revenge takes on such terrible dimensions that his best friend and superior can't stop worrying about him, and when members of the gang start turning up dead, nothing can stop the suspicion from falling on Ray.