Frank and his friend Tony are small-time pushers who sell the heroin supplied by Milo, a dealer from the former Yugoslavia. Busted by the police when one of the deals goes wrong, Frank is released due to lack of evidence. Only then does he realise just how much he owes Milo, who gives him two days to come up with the money or die.