When his sister Christina, a former porn star known as ?The Princess?, dies of an overdose, August has to leave his profession as a missionary to come home and look after his orphaned 5-year-old niece, Mia. August decides to avenge his sister?s death and, dragging Mia along behind him, sets out to destroy all of the pornographic work in which her mother appears, while desperately trying to protect the child as the only precious thing in his life.