Unhappy, 32-year-old Charlotte leaves her boyfriend and moves into the flat next to Veronica, a transsexual who thrives on romantic TV soaps. Veronica has applied for a sex change and is waiting for her operation to receive the all-clear. The two girls meet and fall in love, but their emotions are sorely put to the test when Veronica?s sex change finally comes through.