Geirr, 33, severely handicapped in a traffic accident, is so bitter that his girlfriend Ingvild, 30, doesn?t know what to do with him. In an attempt to save their relationship, Ingvild invites a ?positivity group? to the house. Geirr takes the endeavour as an invasion and not only refuses to consider anything from an optimistic point of view, but also gradually drags the rest of the group towards anguish and despair.