40-year-old Andreas arrives in a strange city with no memory of how he got there to find that he has a job, an apartment and even a wife. But it doesn?t take long for him to realise that all is not well. Trying to escape from the city, he discovers that there?s no way out. He meets Hugo, who has found a crack in his cellar wall through which beautiful music can be heard. Perhaps it leads to ?the other side?. A new plan for escape is hatched.