25-year-old David has few prospects for the future. He spends his days hanging around with petty criminals at a downtown Oslo gym. Still, it beats being at home: his father is terminally ill, his brother suffers from Down?s syndrome and he?s unable to communicate with his mother. Until one day he?s forced to take responsibility for his brother while fending off his former underworld sidekicks. But having lost everything gives him the chance to start over.