Worried about his wife?s mental health, Juha decides to keep the fact that he has lost his job a secret. He spends his days at a remote service station trying to think of a way out of the situation. Suddenly he finds himself naked, brushing the hair of a woman he has never met before, earning in two hours what it took him two days to earn in his old job. With the help of his friend Olli, Juha starts selling his body in earnest, despite his shame and the increasing number of lies he has to tell.