Ilona is head waitress at the old-fashioned restaurant Dubrovnik and her husband Lauri is a tram driver. Shortly after Lauri loses his job, the Dubrovnik closes its doors. Lauri is too proud to live on social security and Ilona hardly earns anything in her new job. Hope arrives when Ilona gets the chance to open a new restaurant with some of her former workmates from the Dubrovnik.