A group of children (siblings and cousins of between 7 and 14 years of age) are left alone for several days in a house in a country (an enclosed estate with private security surrounded by barbed wire, with sports installations and other services, plus its own rules of security and coexistence), without their parents to look after them. This is the chronicle of these days, ranging from the everyday innocence of childhood and the ferocity of their enclosure.