Three adolescents travel in a car without course; they are low on fuel. During their ride they find that friendship is the border line between treason, deceit and the ambivalent solidarity of youth. It is also an intimate story that puts forward news of an unplanned pregnancy and shows how momentary lapses of sincerity and burden can define a young generation and portray a country.