Philippe Garrel
Immersion in the depths of the faces of three women while they gestually respond to stimuli always invisible to the viewer, whether interior, fired by reflection and emotions, or exterior, coming from somewhere off-screen. Sadness, pain, anger, grief, fear, resignation and melancholy appear in the eyes of the three actresses, all portrayed in minute detail by Garrel.