Philippe Garrel
In an almost completely dark room, a woman lying on a bed dressed in black smokes a cigarette, reads, writes something, gets up and walks, plays a few notes on a keyboard. A man, also alone, stands against a marble column. An artist works on his paintings. Garrel looks at the loneliness of these unrelated characters.