Philippe Garrel
Shattered after having been left by Christa, Jacques meets Marie and sets up house with her. The film also looks at its own gestation as Philippe Garrel repeatedly comes on screen to instruct the technicians, help the actors to construct their characters or reflect on their lives which, as is often the case with him, constitute the raw material of the film.