Paul lives with his pregnant wife, Fanchon, and his teenage son. Although he has a mistress, Ulrika, with whom he is so much in love that he would be perfectly willing to leave home, she is strongly marked by complicated former relationships and doesn?t share his feelings. Marcus, Paul?s friend, is also having a rough time. His girlfriend has just left for Rome with another man.