Philippe Garrel
Following his separation from Anne, mother of his two children, Philippe, an artist, meets Justine, a girl younger than himself, in the street and they start going out together. Despite Philippe?s claims that Justine has been his salvation, she feels unable to compete with the nostalgia for his former life and becomes increasingly more jealous of his ex-wife and children.