Philippe Garrel
François, a young movie director, is having difficulty finding a producer to back his next project, Sauvage innocence, a film against drugs. Eventually finding a potential backer, the man asks François for a favour in exchange: to bring a suitcase full of heroin from Italy, the proceeds of which will pay to shoot the movie.