Henry King
David Kinemon is the youngest son of a family living in a small West Virginia community. Not yet mature, he finds himself obliged to grow up when the Hatburn outlaw family move into town and start terrorizing the locals. The Hatburns cause his father?s death and cripple his brother Alex. Although the villagers consider him a coward, David finally earns their respect on standing up to Hatburn.