Henry King
Engineer Willard Holmes helps his unscrupulous banker stepfather to build a dam on the Colorado River for improved irrigation of the desert land owned by Jefferson Worth. Local engineer Abe Lee and Holmes both fall in love with Worth?s daughter, Barbara. The banker?s cheating on the dam materials is discovered by Jefferson Worth, whose endeavour to finish the project on his own fails when he runs short of money to pay the workers. To raise money, the two rival engineers bury their differences and set off on a desperate ride over the mountains.