Henry King
Abel Frake and his family are looking forward to the Iowa State Fair. Abel hopes to enter his prize hog Blue Boy and win the blue ribbon; his wife Melissa wants to enter her mincemeat in a food competition; his son Wayne wants to get even with a carnival sharpster who outsmarted him during the last state fair; and daughter Margy just wants to have a bit of fun. The parents win their prizes; Margy meets and falls in love with reporter Pat Gilbert and Wayne proposes to a girl.