Henry King
Violinist Roger Grant forms "Alexander's Ragtime Band", with Stella Kirby as the singer. Charlie Dwyer, a young composer in love with Stella, brings a Broadway producer to hear her. Roger is furious when the man offers her a role in a Broadway production, but Stella decides to go and finds success. When World War I breaks out, Roger enlists and is put in charge of an army band. Charlie and Stella get married; she becomes a star and he a respected composer. But when Stella sees Roger on his return from France, she realises it?s him she really loves.