Henry King
When her husband is killed in a fox hunt, Charlotte Danfield sells the family stables and sends her son Lee to school in Europe, forbidding him from ever riding or even owning a horse. Returning home, Lee meets his father's ex-trainer, William Stewart, and his daughter Linda, with whom he falls in love. Lee enters and wins the legendary Maryland Hunt, putting an end to his mother's prejudice towards horses.