Henry King
During a London air raid, Tim Baker, a brash American pilot who flies planes back and forth across the Atlantic, runs into an old flame, Carol Brown, a chorus girl he had abandoned years earlier. Hoping to impress her, Tim joins the Royal Air Force, immediately alienating everyone with his attitude towards the war and causing Carol to tell him that she never wants to see him again. But things change when Baker is obliged to fly under combat conditions and demonstrates his worth.