Henry King
Gunfighter Jimmy Ringo arrives in town to see his small son and estranged wife Peggy, who is now the local teacher. He is helped by the sheriff, a former member of his gang and friend. Ringo?s dream of making a new life for himself and his family is brought to an end when his past catches up with him and he is killed by an aspiring gunslinger desperate to make a name for himself.