Henry King
Itinerant preacher William Thompson and his wife Mary Elizabeth settle in a small community in Georgia's Blue Ridge Mountains. As complications arise for the young couple, William solves them through his goodness, while the beautiful Mary stands by his side. His spirit is tested when an epidemic sweeps the community; William offers to turn the church into a hospital, where both he and Mary work tirelessly to assist the only doctor in the mountains.