Henry King
Writer Harry Street is seriously wounded in an African hunting accident. Delirious, he remembers his first wife and great love, Cynthia Green, lost because of his obsession for wandering the world in search of stories for his books. Although Harry had harboured dreams of becoming a great novelist, despite having written several successful works, he feels that his talent has been compromised by his quest for success. His badly neglected wife Helen tries to give him the will to live until help arrives.