Henry King
Jim Douglass arrives in town the night before the hanging of four outlaws he believes are also responsible for raping and murdering his wife. Althouth the four escape, they are followed closely by Douglass, who proceeds to kill them one by one despite their claims to innocence. Finally, the last surviving fugitive convinces him that the killer was his trusted neighbour, forcing Douglass to ask himself if he is any better than the criminals.